KlusWijs, de jongste doe-het-zelf keten van Nederland!
“De helden van de doe-het-zelf”
KlusWijs Nederland presenteert zich in toegankelijke, overzichtelijk en onderscheidende winkels. Met maar liefst 38 locaties zijn zij niet meer uit de weg te slaan. Snel volgden ook de andere winkels en groeide de organisatie. Wat hun uiteindelijke doel is? Hoge kwaliteit voor een scherpe prijs in combinatie met een enorme dosis kennis, informatie en service! Een assortiment aan raamdecoratie, vloeren, behang, gordijnen, maar ook meubels en woonaccessoires. Ons credo: maak van je huis een thuis.
Elke persconferentie is het weer spannend wat er ondere andere voor de detailhandel aan maatregelen wordt bepaald, zo ook voor KlusWijs. Met maar liefst 36 bouwmarkten en 10 woninginrichting, wisten zij meteen dat ze iets moesten doen. Toen het bericht kwam dat we op afspraak open mochten met 1 klant per 25 m2, betekende dat voor ons dat er in veel van onze winkels elke 10 minuten 50 mensen op afspraak naar binnen mochten.
‘’En we hadden nog maar een klein weekje om dit allemaal te organiseren, we moesten dit via een online planning tool doen en die hadden we nog niet.’’
Nog dezelfde ochtend na de persconferentie zijn we op zoek gegaan naar hoe we een planning tool konden implementeren in onze website. Zelf een tool bouwen op zo’n korte termijn zou niet haalbaar zijn en bovendien te veel geld kosten. Het contact met plannen.nl was vanaf het eerste moment erg prettig. Ze dachten meteen mee en konden ons op korte termijn helpen.
‘’Van de partijen die ik die ochtend gesproken heb, kwamen zij by far het beste uit de bus, zowel qua mogelijkheden als qua kosten.’’
Binnen een paar uur na het eerste contact stond alles al klaar voor ons om in te richten! Supersnelle service en een hele gebruiksvriendelijke tool. Wij als hoofdkantoor hebben voor alle winkels de basis ingericht en daarna de winkels middels een instructievideo uitgelegd hoe zij de tool verder kunnen inrichten op basis van hun persoonlijke wensen. Er kan veel aangepast worden in de tool, bv. per medewerker inplannen, of per dienst, uren blokken bv voor pauzetijd etc. De winkels zijn erg blij met de tool, ze snappen goed hoe het werkt en de agenda’s staan elke dag bomvol afspraken.
Wanneer een winkel ergens niet uitkomt, dan werkt de chatfunctie op plannen.nl goed, ze kunnen rechtstreeks de vraag stellen aan de medewerkers van plannen.nl. Fijn, want dan krijgen ze snel antwoord, maar ook voor ons als hoofdkantoor fijn want daardoor worden wij ontzorgd.
Het contact met plannen.nl verloopt erg prettig. Zij snappen waar het om gaat: snelheid, gebruiksvriendelijkheid en service. Als ik contact opneem, krijg ik altijd snel antwoord en ze lossen onze vraagstukken snel en makkelijk op. Plannen.nl heeft natuurlijk ook ineens een hausse aan afspraken te verwerken via hun platform en ze hebben snel opgeschaald met extra capaciteit om alles aan te kunnen. Hierdoor kunnen de agenda’s van onze winkels vol blijven stromen!
Ook op zoek naar een Planningstool?